Jaarverslag Stimulus Programmamanagement 2020: van idee tot transitie

Het jaar 2020 is een jaar geweest voor in de geschiedenisboeken. De coronapandemie heeft voor veel onvoorziene veranderingen gezorgd. Ook onder dat niet gemakkelijke corona-gesternte zijn opnieuw fantastische successen geboekt die wij graag met u delen in de vorm van deze publiekssamenvatting van het Stimulus jaarverslag 2020. Wij nemen u mee door de resultaten die dankzij acht lopende programma’s & fondsen in 2020 gerealiseerd zijn, maar werpen ook graag met u een blik op de voortgang van de nieuwe programmaperiode 2021-2027. Nieuwe programma’s die ondernemers, kennisinstellingen en maatschappelijke organisaties financiële steun zullen bieden om te innoveren en verduurzamen.

Projecten in de schijnwerpers
In het Stimulus jaarverslag komen maar liefst negentien projectaanvragers aan het woord. Zij vertellen u inhoudelijk over hun project, de impact van het project, maar ook over het verschil wat subsidie, een lening of een voucher voor hen heeft verwezenlijkt. Stuk voor stuk is Stimulus Programmamanagement trots op deze projecten en daarom zetten we ze door middel van dit jaarverslag graag in de schijnwerpers.

PDF-versie
Leest u het jaarverslag van 2020 liever in een PDF-versie of wilt u het jaarverslag downloaden en/of  printen? U kunt de jaarverslagen per programma downloaden door rechts bovenin op de downloadbutton te klikken.

Afbeelding van het Stimulus Jaarverslag 2020