Echt en puur innoveren en beleven bij De Bisschopsmolen

Echt en puur innoveren en beleven bij De Bisschopsmolen

Het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten en activiteiten die het spelconcept verder ontwikkelen tot een absoluut belevingsconcept waarin gezond leven en eten, (sensorisch) beleven, inspireren ervaren en leren (insperience & sensory) een zeer belangrijke rol spelen is noodzakelijk. M.a.w. het inspelen op trends zoals back to basic, authenticiteit, echt beleven, puur en echtheid. Het uitdragen van het belevingsconcept zal ook bijdragen aan het “branden” van De Bisschopsmolen als merk.

Projectinformatie

Prioriteit
Kenniseconomie, ondernemerschap en innovatie (1)
Regio
Limburg
Projectlocatie
MAASTRICHT
Startdatum:
29-06-2009
Einddatum:
01-11-2011

Begunstigde:

Begunstigde:
De Bisschopsmolen vof
Adres:
Stenenbrug 1, 6211 HP, Maastricht
MAASTRICHT
Nederland
Partner(s):
-

Financiering

EU (EFRO)
€ 13.020
Rijk:
€ 8.680
Limburg:
€ 4.340
Totaal publiek:
€ 26.040
Totaal privaat:
€ 48.361
Totale subsidiabele kosten:
€ 74.400

Statistieken

Totale subsidiale kosten

Totaal publiek